четверг, 27 февраля 2014 г.

Кактус: Є контакт


Кактус: Є контакт
Сьогодні вона запитала у мене, хто я такий. Я сказав, що я кактус.
Тоді вона запитала, а чого я такий? Який – такий? – сказав я. Вона зніяковіла, і почервоніла. Потім вона відповіла – кругленький, пухнастий (добре, що не сказала – колючий).
Я сказав, що непогано знаю математику, і круглий тому, що відношення об’єму мого тіла до величини його поверхні зменшується, якщо тіло приймає форму кулі.  А моїм предкам  таке відношення необхідно було мати мінімальним, щоб вижити в пустелі.
Вона була вражена моїми знаннями з математики. Я їй сказав, що у школі ще не такого навчишся.
Сказав, що мої предки дуже довго жили в сухому кліматі і тому їм прийшлося змінюватися так, щоб економити вологу і вміти довго жити без краплі води. Невеличкі отвори, через які я дихаю, відкриваються лише вночі, і їх у мене набагато менше, ніж у інших рослин. Мої предки захистили себе від опіків сонця білими колючками та восковим покриттям тіла. Показав фото моїх родичів. 
Вологу по можливості, я накопичую у своєму тілі на «чорний день».
Хоча я давно вже не живу в пустелі, але я вірний пам’яті і традиціям  моїх предків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий