четверг, 27 февраля 2014 г.

Орхідея: Знайомство



Орхідея: Знайомство
Сьогодні мене подарували.  Мене поставили на вікні і на протязі 10 хвилин куча дітей намагалася найкраще розглянути мене. Чого я тільки не почула: «оце так красота!», «красотуля!», «чудо!», «прекрасна!», «оце да!», «ого!», «і у нас така є!», «ти шо!»– і все це із знаками оклику!
І от всі розбіглися по місцям, почався урок. Вчителька запитала у дітей: як ви думаєте, чи дихають рослини? – на що ті відповіли, у рослин немає легенів – мабуть вони дихати не можуть.
Як же це так?! Що тут думати, звичайно ж дихають. Я жива, тому і дихаю. Дихаю так само, як і ви. Мені потрібен кисень і видихаю я вуглекислий газ – як і люди.
І дихаю я усіма частинами свого тіла: і листям, і коренями, і квітками, і стеблом.
Ой! Ви ж не знаєте, хто я така. Познайомимося - я  квітка, називають мене орхідеєю.
Імені у мене ще немає, але я про це ще подумаю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий