четверг, 27 февраля 2014 г.

Орхідея: Як я дихаю


Орхідея: Як я дихаю
Багато чого нового мені вдалося почути на уроці, але багато чого я знала.
Я знаю, що вночі, коли немає світла, я дихаю так само як і люди, вдихаю кисень, а видихаю вуглекислий газ. Вдень я теж вдихаю небагато кисню, але в цей час у мені протікають процеси фотосинтезу. Я використовую енергію сонця для того, щоб виробляти їжу для себе – вуглеводи. Для цього я беру воду і вуглекислий газ, які не мають калорій, трішки кисню, і в процесі фотосинтезу виділяю набагато більше кисню, чим споживаю.
Тобто мій організм поглинає сонячне світло і перетворює його в хімічну енергію.
Ви були коли-небудь у лісі?
Згадайте, як легко вам там дихалось. Дякуйте за все це рослинам, які живуть у лісі. Бережіть їх.

Комментариев нет:

Отправить комментарий